NOVOTNÁ, Jiřina. Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů. Novotná, JIřina (ed.). 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů
Název česky Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů
Název anglicky Modern Trends in Education of Mathematics and Science IV
Autoři NOVOTNÁ, Jiřina.
Novotná, JIřina (ed.).
Vydání 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 31. 3. 2015 10:54.
Anotace
Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Příspěvky s matematickou tematikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené příspěvky se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými s důrazem na využití informačních technologií ve výuce. Autoři sborníku doufají, že jejich publikace poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.
Anotace anglicky
The Conference „Modern Trends in Education of Mathematics and Science IV“ is an output of the CYKO project. This project is realised at the Faculty of Education Masaryk University, supervised by doc. PhDr. Tomáš Janík, PhD, head of the Institute of School Education. In present times, characterised by lack of interest of young generation in mathematics, physics and chemistry, plays leading role motivation. The question of motivation in mathematics and science is solved in present proceedings. Mathematically oriented works deal with perspective educational methods in algebra, geometry and informatics. Sciences, focused work dealing with interesting natural phenomena and issues didactic (teaching of practical lessons and supplements of textbooks) didactic issues with an emphasis on the use of information technology in education. The authors of proceedings hope that their works will be inspiration for teachers at basic schools in their difficult work.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:26