NOVOTNÁ, Jiřina. Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika. In Učíme nadané žáky II. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika
Název česky Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika
Název anglicky Gifted Pupils, their Teacher and Mathmatics
Autoři NOVOTNÁ, Jiřina.
Vydání Učíme nadané žáky II, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky mládí; talent; píle; učitel; matematika výzkum inovace
Klíčová slova anglicky childhood; gift; diligence; teacher; mathematics; research; innovations
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 31. 3. 2015 11:14.
Anotace
Studenti učitelství matematiky pro ZŠ většinou k matematicky nadaným jedincům nepatří, což potvrzuje i výzkumné šetření, které je v článku popsáno. Navrhujeme metody práce a inovativní předměty, aby absolventi učitelství matematiky pro ZŠ byli lépe připraveni na práci s nadanými žáky.
Anotace anglicky
Future teachers of mathematics at basic schools are usually not exceptionally mathematially gifted, which is confirmed by the results of the survey described in this article. Wesuggest innovations of courses so that the graduates of the programmes "teaching Assistant of Mathematics for lower secondery schools" and its follow-up, "Teacher of Mathematics for lower secondery scools teaching of mathematics at elementary scools", are better prepared for working with gifted pupils.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 03:23