2014
Výzkum a výuka v geografickém vzdělávání : 21. středoevropská geografická konference. 11.–12. září 2013, Brno. Sborník příspěvků
RUDA, AlešZákladní údaje
Originální název
Výzkum a výuka v geografickém vzdělávání : 21. středoevropská geografická konference. 11.–12. září 2013, Brno. Sborník příspěvků
Název anglicky
Research and education in geographical education
Autoři
RUDA, Aleš
Vydání
1. vyd. Brno, 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
978-80-210-6881-0
Štítky
Změněno: 2. 3. 2015 14:51, Mgr. Jana Dykastová
V originále
Sborník „Výzkum a výuka v geografickém vzdělávání“ představuje soubor příspěvků z tradiční mezinárodní geografické konference. Sborník tvoří celkem 296 stran textu a je tematicky rozdělen na dva základní okruhy, geografický výzkum krajiny a inovace ve vzdělávání geografů. První okruh obsahuje příspěvky zabývající se geografickým výzkumem krajiny a pokrývá širokospektrální témata od aktuálních ekonomických souvislostí až po historické konsekvence. Druhá část příspěvků je zaměřena na inovace ve vzdělávání geografů. Témata představují různé oblasti oborové didaktiky geografie věnující se jak terénní výuce, plánování skupinových aktivit ve třídě, tak návrhům geografických expedic a rizik s nimi spojených.
Anglicky
Proceeding of the “Research and education in geographical education” is a collection of papers from a traditional international geographical conference. The proceeding consists of a total of 296 pages of text and is thematically divided into two basic groups, geographical landscape research and innovation in geography education. The first group includes contributions dealing with the geographical landscape research and covers a broad spectrum of topics of current economic context and historical consequences. The second part is focused on innovation in geography education. Topics represent different areas of the didactics of geography dealing with fieldwork, group activities in the classroom planning, geographic expedition proposals and risks associated with them.