Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1229243, author = {Vodová, Libuše}, booktitle = {Trendy v didaktice biologie}, title = {Studentské pojetí integrované tematické výuky na základní škole}, url = {https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxwZWRmdWtrYmV2fGd4OjU1Y2MxMjU5ZjkyZGYxN2M}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1229243 AU - Vodová, Libuše PY - 2014 TI - Studentské pojetí integrované tematické výuky na základní škole UR - https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxwZWRmdWtrYmV2fGd4OjU1Y2MxMjU5ZjkyZGYxN2M N2 - Příspěvek shrnuje zkušenosti s přípravou a realizací integrované tematické výuky studenty učitelství na základních školách. V posledním ročníku absolvují studenti učitelství na přírodovědných katedrách předmět Didaktika přírodních věd. V průběhu semestru studenti pracují ve čtyřech seminárních skupinách a to vždy pod garancí jednoho z oborových didaktiků přírodovědných kateder. Skupiny jsou sestavovány tak, aby zahrnovaly studenty učitelství přírodopisu, zeměpisu, fyziky a chemie. Návrh výuky pro studenty představuje problém, při jehož řešení nejen aplikují teoretické poznatky do praxe, ale rozvíjí své kompetence. Integrace přírodovědných poznatků v rámci jednoho tématu posouvá studenty blíže k celostnímu vnímání dané problematiky. V závěru semestru je výuka realizována na některé z brněnských škol. Své náměty a zkušenosti pak studenti prezentují ostatním spolužákům během závěrečné konference. ER -
VODOVÁ, Libuše. Studentské pojetí integrované tematické výuky na základní škole. In \textit{Trendy v didaktice biologie}. 2014.
|