Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1229253, author = {Jedličková, Helena}, keywords = {"Step by Step", Peer Teaching, Popularization of science and research, Biology for Life and Health, Learning by Doing. Knowledge Base of Teaching. Education for 21.st century}, language = {cze}, title = {„Začít spolu“ - vrstevnická výuka v komunitní zahradě}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1229253 AU - Jedličková, Helena PY - 2014 TI - „Začít spolu“ - vrstevnická výuka v komunitní zahradě KW - "Step by Step", Peer Teaching, Popularization of science and research, Biology for Life and Health, Learning by Doing. Knowledge Base of Teaching. Education for 21.st century N2 - Popularizace vědy a výzkumu, akce pracoviště "Kejbaly" Katedry biologie PdF MU v Brně v r. 2014 pro žáky a pedagogy v "Komunitní zahradě" . Workshop jako součást projektu "Slavnosti sklizně 2014", nebyl zaměřen pouze na sklizeň bioproduktů z "přírodní a biotopové zahrady s permakulturními prvky" pracoviště "Kejbaly", ale především na sociální aspekt environmentálního vzdělávání pro život a zdraví člověka i přírody ve 21. stol. Cílem práce bylo na základě informačních zdrojů a praktických zkušeností vybrat a vypěstovat okrasné rostliny, které je vhodné používat při pracovních činnostech ve vyučování na prvním stupni ZŠ. Využití vybraných rostlin je ověřováno pomocí integrované tematické výuky. Akce byla součástí oslav dvaceti let výzkumu a vzdělávání pro udržitelnost. Prezentuje seminární práce studentů a výsledky výzkumu - alternativní formy pedagogické praxe jako součást Dynamického modelu zkušenostního učení. Představuje implementaci činnostního autentického a zkušenostního učení, které se jeví jako klíčové pro vytváření znalostního základu vyučování (knowledge base of teaching) i profesního poznání (professional knowledge) ve vzdělávání studentů v programu Biologie pro život a zdraví na PdF MU v Brně. Potvrzuje se, že pro profesionalizaci učitelské profese (professional knowledge) nelze vytvořit optimální model didaktické přípravy budoucích učitelů bez úzké vazby na odbornou složku oboru a návaznosti na pedagogickou praxi ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. \textit{„Začít spolu“ - vrstevnická výuka v komunitní zahradě}. Dobešová Ludmila, student oboru Učitelství pro 1. st. ZŠ. 2014.
|