Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1229257, author = {Jedličková, Helena}, keywords = {Science for the Public,Community School Garden, Inquiry-based learning, Popularization of science and research, Biology for Life and Health, Learning by Doing. Knowledge Base of Teaching. Education for 21.st century}, language = {cze}, title = {Věda pro veřejnost v komunitní školní zahradě}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1229257 AU - Jedličková, Helena PY - 2014 TI - Věda pro veřejnost v komunitní školní zahradě KW - Science for the Public,Community School Garden, Inquiry-based learning, Popularization of science and research, Biology for Life and Health, Learning by Doing. Knowledge Base of Teaching. Education for 21.st century N2 - Popularizace vědy a výzkumu, akce pracoviště "Kejbaly" Katedry biologie PdF MU v Brně v r. 2014 pro studenty učitelství a pedagogy v "Komunitní zahradě" . Workshop jako součást projektu "Slavnosti sklizně 2014", byl zaměřen na badatelsky orientovanou výuku, pedagogickou a prostou znalost učiva a rozvoj kompetencí dle RVP ZV v komunitní školní a biotopové zahradě. Dílčím cílem bylo na základě informačních zdrojů a praktických zkušeností prezentovat a diskutovat výběr a pěstování okrasných rostlin, které je vhodné používat při pracovních činnostech ve vyučování na prvním stupni ZŠ. Byly prezentovány možnosti využití vybraných rostlin jako téma pro badatelsky orientovanou nebo integrovanou tematickou výuku. Akce byla součástí oslav dvaceti let výzkumu a vzdělávání pro udržitelnost na pracovišti Kejbaly. Byly prezentovány seminární práce studentů a výsledky výzkumu - alternativní formy pedagogické praxe jako součást Dynamického modelu zkušenostního učení. Představují implementaci činnostního autentického a zkušenostního učení, které se jeví jako klíčové pro vytváření znalostního základu vyučování (knowledge base of teaching) i profesního poznání (professional knowledge) ve vzdělávání studentů v programu "Biologie pro život a zdraví" na PdF MU v Brně. Potvrzuje se, že pro profesionalizaci učitelské profese (professional knowledge) nelze vytvořit optimální model didaktické přípravy budoucích učitelů bez úzké vazby na odbornou složku oboru a návaznosti na pedagogickou praxi ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. \textit{Věda pro veřejnost v komunitní školní zahradě}. Ševčíková Kateřina - konzultant. 2014.
|