2014
Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.
JEDLIČKOVÁ, HelenaZákladní údaje
Originální název
Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.
Název česky
Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.
Název anglicky
Natural and Community Garden for Primary Education in the 21st century
Autoři
Vydání
1. vyd. BRNO, Metodická publikace, od s. 87-96, 10 s. 2014
Nakladatel
NOVÁ ŠKOLA
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7289-652-3
Klíčová slova česky
Badatelsky orientovaný výuka projekt Biologie pro život a zdraví zkušenostní a situační učení Vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví dynamický model zážitkové vzdělávání
Klíčová slova anglicky
Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning
Změněno: 13. 3. 2015 17:33, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
Do projektu „Biologie pro život a zdraví“ byl zapracován model vzdělávání učitelů dovednostně-reflexivní(představitel: V. Švec),jehož teoretické východisko je v socio-kognitivní teorii učení (J. Piaget a teorie vzděláváníkonstruktivistické). Prostřednictvím nácviku a osvojování dovedností autoregulačního učení, komunikace, akční intervence a autoregulace by se měly rozvíjet pedagogické kompetence, pedagogická sebereflexe a konstruování pedagogických znalostí (Spilková a kol., 2004).Financováno z projektu Přírodovědné DVPP a inovace ŠVP škol JmK s využitím praktických zahraničních terénních praxí a stáží, registrační číslo CZ.1.07/1.3.41/02.0055.
Anglicky
The project "Biology for Life and Health" was incorporated in the model of teacher training a skill-reflexive (Representative: V. Švec, 2005) whose theoretical basis is the socio-cognitive learning theory (J. Piaget and constructivist learning theory). through training and skill self-regulatory learning, communication, and self-action interventions should develop pedagogical competence, self-teaching and designing pedagogical knowledge (Spilková et al., 2004).Funded Project Natural DVPP and innovation SEP schools JmK using practical international field placements and internships, registration number CZ.1.07 / March 1, 41 / 02.0055.