c 2014

Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.

JEDLIČKOVÁ, Helena

Základní údaje

Originální název

Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.

Název česky

Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.

Název anglicky

Natural and Community Garden for Primary Education in the 21st century

Vydání

1. vyd. BRNO, Metodická publikace, od s. 87-96, 10 s. 2014

Nakladatel

NOVÁ ŠKOLA

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7289-652-3

Klíčová slova česky

Badatelsky orientovaný výuka projekt Biologie pro život a zdraví zkušenostní a situační učení Vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví dynamický model zážitkové vzdělávání

Klíčová slova anglicky

Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning
Změněno: 13. 3. 2015 17:33, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.

Anotace

V originále

Do projektu „Biologie pro život a zdraví“ byl zapracován model vzdělávání učitelů dovednostně-reflexivní(představitel: V. Švec),jehož teoretické východisko je v socio-kognitivní teorii učení (J. Piaget a teorie vzděláváníkonstruktivistické). Prostřednictvím nácviku a osvojování dovedností autoregulačního učení, komunikace, akční intervence a autoregulace by se měly rozvíjet pedagogické kompetence, pedagogická sebereflexe a konstruování pedagogických znalostí (Spilková a kol., 2004).Financováno z projektu Přírodovědné DVPP a inovace ŠVP škol JmK s využitím praktických zahraničních terénních praxí a stáží, registrační číslo CZ.1.07/1.3.41/02.0055.

Anglicky

The project "Biology for Life and Health" was incorporated in the model of teacher training a skill-reflexive (Representative: V. Švec, 2005) whose theoretical basis is the socio-cognitive learning theory (J. Piaget and constructivist learning theory). through training and skill self-regulatory learning, communication, and self-action interventions should develop pedagogical competence, self-teaching and designing pedagogical knowledge (Spilková et al., 2004).Funded Project Natural DVPP and innovation SEP schools JmK using practical international field placements and internships, registration number CZ.1.07 / March 1, 41 / 02.0055.