Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1229276, author = {Jedličková, Helena}, address = {BRNO}, booktitle = {Metodická publikace}, edition = {1}, editor = {Patrik Matyášek}, keywords = {Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {BRNO}, isbn = {978-80-7289-652-3}, pages = {87-96}, publisher = {NOVÁ ŠKOLA}, title = {Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.}, year = {2014} }
TY - GEN ID - 1229276 AU - Jedličková, Helena PY - 2014 TI - Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK. VL - neuveden PB - NOVÁ ŠKOLA CY - BRNO SN - 9788072896523 KW - Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning N2 - Do projektu „Biologie pro život a zdraví“ byl zapracován model vzdělávání učitelů dovednostně-reflexivní(představitel: V. Švec),jehož teoretické východisko je v socio-kognitivní teorii učení (J. Piaget a teorie vzděláváníkonstruktivistické). Prostřednictvím nácviku a osvojování dovedností autoregulačního učení, komunikace, akční intervence a autoregulace by se měly rozvíjet pedagogické kompetence, pedagogická sebereflexe a konstruování pedagogických znalostí (Spilková a kol., 2004).Financováno z projektu Přírodovědné DVPP a inovace ŠVP škol JmK s využitím praktických zahraničních terénních praxí a stáží, registrační číslo CZ.1.07/1.3.41/02.0055. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK. In Patrik Matyášek. \textit{Metodická publikace}. 1. vyd. BRNO: NOVÁ ŠKOLA, 2014, s.~87-96. ISBN~978-80-7289-652-3.
|