a 2014

A New Approach to Teaching Cosmology

NOVOTNÝ, Jan, Jindřiška SVOBODOVÁ a Jana JURMANOVÁ

Základní údaje

Originální název

A New Approach to Teaching Cosmology

Vydání

Annual International Conference on Education, 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Řecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-618-5065-39-3

Klíčová slova česky

Cosmology education misconception teaching

Klíčová slova anglicky

Cosmology education misconception teaching

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2015 22:36, RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Our research study uses open-ended questions and interviews to ascertain what students know regarding modern cosmological ideas, what common misunderstandings and misconceptions they entertain, and what sorts of materials can most effectively overcome difficulties in learning this material.

Česky

Our research study uses open-ended questions and interviews to ascertain what students know regarding modern cosmological ideas, what common misunderstandings and misconceptions they entertain, and what sorts of materials can most effectively overcome difficulties in learning this material.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MU
Název: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání