VLČEK, Petr, Jiří NYKODÝM, Jaroslav VRBAS a Marek TRÁVNÍČEK. Komparace vzdělávacího obsahu tělesné výchovy z hlediska sportovních a pohybových her ve vybraných zemích. In PaedDr. Gustav Bago, Ph.D. Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy I. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 94-115. ISBN 978-80-210-5932-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace vzdělávacího obsahu tělesné výchovy z hlediska sportovních a pohybových her ve vybraných zemích
Název anglicky Comparison of the educational content of physical education in terms of sports and physical games in selected countries
Autoři VLČEK, Petr (203 Česká republika, domácí), Jiří NYKODÝM (203 Česká republika, garant, domácí), Jaroslav VRBAS (203 Česká republika, domácí) a Marek TRÁVNÍČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy I, od s. 94-115, 22 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14510/12:00079410
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-5932-0
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012
Klíčová slova česky sportovní hry pohybové hry školská kurikula
Klíčová slova anglicky sports games motion games school curriculum
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 9. 4. 2015 13:56.
Anotace
Kapitola se věnuje srovnání vzdělávacího obsahu tělesné výchovy z hlediska sportovních her v Německu, Spojených státech amerických a České republice. Autoři si kladou za cíl seznámit čtenáře s využitím metody komparace v pedagogické kinantropologii. Studie srovnává vzdělávací dokumenty ve jmenovaných zemích se zaměřením na vzdělávací oblast Člověk a zdraví a jim odpovídající vzdělávací oblasti ve vybraných zemích. Cílem kapitoly je porovnat, jak si autoři vzdělávacích dokumentů vybraných zemí všímají oblasti sportovních her.
Anotace anglicky
This chapter is devoted to a comparison of the educational content of physical education in terms of sports games in Germany, the United States and the Czech Republic. The authors aim to acquaint the reader with the use of comparative method in teaching kinantropology. The study compares educational documents in these countries, focusing on the educational area Man and health and corresponding training areas in selected countries. The aim of this chapter is to compare how the authors curricula in selected countries pay attention to the field of sports games.
Návaznosti
CZ.1.07/2.4.00/17.0035, interní kód MUNázev: Rozšiřování výzkumných a pedagogických kompetencí prostřednictvím spolupráce v kinantropologickém výzkumu (Akronym: Spolupráce v kinantropologii)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozšiřování výzkumných a pedagogických kompetencí prostřednictvím spolupráce v kinantropologickém výzkumu, 2.4 Partnerství a sítě
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:08