2012
Komparace vzdělávacího obsahu tělesné výchovy z hlediska sportovních a pohybových her ve vybraných zemích
VLČEK, Petr, Jiří NYKODÝM, Jaroslav VRBAS a Marek TRÁVNÍČEKZákladní údaje
Originální název
Komparace vzdělávacího obsahu tělesné výchovy z hlediska sportovních a pohybových her ve vybraných zemích
Název anglicky
Comparison of the educational content of physical education in terms of sports and physical games in selected countries
Autoři
VLČEK, Petr (203 Česká republika, domácí), Jiří NYKODÝM (203 Česká republika, garant, domácí), Jaroslav VRBAS (203 Česká republika, domácí) a Marek TRÁVNÍČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy I, od s. 94-115, 22 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14510/12:00079410
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-5932-0
Klíčová slova česky
sportovní hry pohybové hry školská kurikula
Klíčová slova anglicky
sports games motion games school curriculum
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2015 13:56, Mgr. Eva Špillingová
V originále
Kapitola se věnuje srovnání vzdělávacího obsahu tělesné výchovy z hlediska sportovních her v Německu, Spojených státech amerických a České republice. Autoři si kladou za cíl seznámit čtenáře s využitím metody komparace v pedagogické kinantropologii. Studie srovnává vzdělávací dokumenty ve jmenovaných zemích se zaměřením na vzdělávací oblast Člověk a zdraví a jim odpovídající vzdělávací oblasti ve vybraných zemích. Cílem kapitoly je porovnat, jak si autoři vzdělávacích dokumentů vybraných zemí všímají oblasti sportovních her.
Anglicky
This chapter is devoted to a comparison of the educational content of physical education in terms of sports games in Germany, the United States and the Czech Republic. The authors aim to acquaint the reader with the use of comparative method in teaching kinantropology. The study compares educational documents in these countries, focusing on the educational area Man and health and corresponding training areas in selected countries. The aim of this chapter is to compare how the authors curricula in selected countries pay attention to the field of sports games.
Návaznosti
CZ.1.07/2.4.00/17.0035, interní kód MU |
|