BRYCHOVÁ, Alice. Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků. 2014, 15 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků
Název česky Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků
Název anglicky European reference levels of proficiency and their application in the teaching of foreign languages
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání 15 s. 2014.
Další údaje
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Společný evropský referenční rámec pro jazyky, aplikace referenčních úrovní ovládání jazyka
Klíčová slova anglicky Common European Framework of Reference for Languages, Application reference levels of proficiency
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 5. 2015 10:48.
Anotace
Rada Evropy podporuje učení se cizím jazykům, aby bylo dosaženo větší mobility a porozumění mezi občany jednotlivých zemí Evropské unie. Pro učící se a vyučující, kteří se věnují cizím jazykům, byl vytvořen rámec, který popisuje a doporučuje určité postupy při učení se jazykům, při jejich výuce a při měření a hodnocení výsledků těchto činností. Základem pro hodnocení a popis ovládání cizích jazyků se staly referenční úrovně, které jsou z hlediska vzdělávací politiky vnímány jako směrodatné, z hlediska praktické výuky jsou někdy jen stěží uchopitelné. Cílem textu je shrnujícím způsobem objasnit, jak lze tyto myšlenky implementovat do výuky.
Anotace anglicky
The Council of Europe supports the learning of foreign languages in order to achieve greater mobility and understanding between the citizens of the countries of the European Union. For learners and teachers who are interested in foreign languages, created a framework that describes and recommends certain practices in language learning, in their teaching and in measuring and evaluating the results of these activities. The basis for the assessment and description of the operation of foreign languages have become reference levels in terms of educational policy perceived as authoritative, in terms of practical training are sometimes difficult to grasp. The text aims to provide a summary clarify how these ideas can be implemented into teaching.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MUNázev: Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě (Akronym: EDUCOLAND)
Investor: Jihomoravský kraj, Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:06