Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků
BRYCHOVÁ, Alice. Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků. 2014, 15 s. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků |
Název česky | Evropské referenční úrovně ovládání jazyka a jejich aplikace ve výuce cizích jazyků |
Název anglicky | European reference levels of proficiency and their application in the teaching of foreign languages |
Autoři | BRYCHOVÁ, Alice. |
Vydání | 15 s. 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Přehledové a vzdělávací texty |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Společný evropský referenční rámec pro jazyky, aplikace referenčních úrovní ovládání jazyka |
Klíčová slova anglicky | Common European Framework of Reference for Languages, Application reference levels of proficiency |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 5. 2015 10:48. |
Anotace |
---|
Rada Evropy podporuje učení se cizím jazykům, aby bylo dosaženo větší mobility a porozumění mezi občany jednotlivých zemí Evropské unie. Pro učící se a vyučující, kteří se věnují cizím jazykům, byl vytvořen rámec, který popisuje a doporučuje určité postupy při učení se jazykům, při jejich výuce a při měření a hodnocení výsledků těchto činností. Základem pro hodnocení a popis ovládání cizích jazyků se staly referenční úrovně, které jsou z hlediska vzdělávací politiky vnímány jako směrodatné, z hlediska praktické výuky jsou někdy jen stěží uchopitelné. Cílem textu je shrnujícím způsobem objasnit, jak lze tyto myšlenky implementovat do výuky. |
Anotace anglicky |
---|
The Council of Europe supports the learning of foreign languages in order to achieve greater mobility and understanding between the citizens of the countries of the European Union. For learners and teachers who are interested in foreign languages, created a framework that describes and recommends certain practices in language learning, in their teaching and in measuring and evaluating the results of these activities. The basis for the assessment and description of the operation of foreign languages have become reference levels in terms of educational policy perceived as authoritative, in terms of practical training are sometimes difficult to grasp. The text aims to provide a summary clarify how these ideas can be implemented into teaching. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MU | Název: Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě (Akronym: EDUCOLAND) |
Investor: Jihomoravský kraj, Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 18:15