k 2014

Komparace kurikulárních dokumentů tělesné výchovy – vývoj výzkumného nástroje a hledání koncepcí tělesné výchovy na základě analýzy dokumentů

LUPAČ, Michal

Základní údaje

Originální název

Komparace kurikulárních dokumentů tělesné výchovy – vývoj výzkumného nástroje a hledání koncepcí tělesné výchovy na základě analýzy dokumentů

Autoři

LUPAČ, Michal

Vydání

Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, 2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

koncepce pojetí tělesné výchovy, kurikulum, komparace, výzkumný nástroj

Klíčová slova anglicky

PE conceptions, curriculum, comparation, research tool
Změněno: 10. 3. 2015 14:59, Mgr. Michal Lupač, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se pokouší popsat tvorbu výzkumného nástroje pro komparaci kurikulárních dokumentů tělesné výchovy ve vybraných evropských státech. Na základě metodologické analýzy studií, které se problematikou zabývají, příspěvek poukazuje na možné přístupy při realizaci plánovaného výzkumu a navrhuje konkrétní nástroj pro analýzu dokumentů.

Návaznosti

MUNI/A/0813/2013, interní kód MU
Název: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2014)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty