ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu. In XI. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2014. ISBN 978-80-210-7286-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu
Název česky Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina.
Vydání XI. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2014.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7286-2
Klíčová slova česky jasnost, strukturovanost, soudržnost, kvalita výuky biologie
Klíčová slova anglicky clarity, structure, consistency, quality of teaching biology
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Změněno: 10. 3. 2015 09:04.
Anotace
Kvalitu výuky nelze v úplnosti popsat výčtem charakteristik, tj. prostřednictvím tvrzení typu, aby byla výuka kvalitní, má být jasná, strukturovaná, aktivizující apod. Pro úplnost popisu je třeba specifikovat, čeho se výše uváděné charakteristiky mají týkat, tj. je třeba předložit tvrzení typu, jasné a strukturované má být zprostředkování vzdělávacích obsahů, kognitivně aktivizující mají být učební úlohy a procesy jejich řešení apod.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 00:23