2015
Cizí jazyky a specifické poruchy učení v základním vzdělávání
CHOCHOLATÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Cizí jazyky a specifické poruchy učení v základním vzdělávání
Název anglicky
Foreign languages and specific learning differences in primary education
Autoři
Vydání
2015
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
dyslexie, specifické poruchy učení, vzdělávání učitelů, výuka cizích jazyků
Klíčová slova anglicky
dyslexia, specific learning differences, teacher training, foreign language teaching
Změněno: 9. 3. 2016 13:14, Dana Nesnídalová
V originále
Prezentace se zabývá problematikou žáků se specifickými poruchami učení v hodinách cizích jazyků se zvláštním důrazem na dyslektického žáka. Představuje nově vzniklý materiál pro učitele, díky kterému pochopí povahu obtíží dyslektického žáka a naučí se, jak mu účinně pomoci.
Anglicky
The presentation deals with specific learning differences in foreign language teaching with particular focus on dyslexic pupils. It presents a newly created material for a teacher training course thanks to which teachers will understand the nature of difficulties a dyslexic learner experiences and will learn how to help him effectively.