Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1230699, author = {Novotná, Jarmila and Jurčíková, Jana and Zvonař, Martin and Vespalec, Tomáš}, address = {Brno}, booktitle = {Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy II}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013}, editor = {Mgr. Štěpán Vrubl a kol.}, keywords = {education competence draft pedagogue creative thinking}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6320-4}, pages = {8-43}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1230699 AU - Novotná, Jarmila - Jurčíková, Jana - Zvonař, Martin - Vespalec, Tomáš PY - 2013 TI - Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021063204 KW - education competence draft pedagogue creative thinking N2 - Výzkum na téma Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů byl koncipován jako výzkumné šetření v oblasti zkoumání kognitivních kompetencí u studentů na vysoké škole, kdy jsme konkrétně zkoumali úroveň kritického myšlení a potenciálu k tvořivému myšlení pomocí psychodiagnostických testů. V úvodu jsme si položili základní otázku: Jaká je úroveň kognitivních klíčových kompetencí, kritického a tvořivého myšlení? Jsou rozvíjeny během studia na vysoké škole, konkrétně u sociálních pedagogů? Z výsledků psychodiagnostických testů je však patrné, že tato kompetence u studentů rozvíjena není. ER -
NOVOTNÁ, Jarmila, Jana JURČÍKOVÁ, Martin ZVONAŘ a Tomáš VESPALEC. Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů. In Mgr. Štěpán Vrubl a kol. \textit{Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy II}. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~8-43. ISBN~978-80-210-6320-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013.
|