GRENAROVÁ, Renée. Research in Russian Language Instruction for Pupils with Dysgraphia – Teaching of the Letters of the Russian Handwritten Cyrillic Alphabet. In SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education. Sofia: STEF92 Technology Ltd., 2014, s. 763-770. ISBN 978-619-7105-24-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.100.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Research in Russian Language Instruction for Pupils with Dysgraphia – Teaching of the Letters of the Russian Handwritten Cyrillic Alphabet
Název česky Výzkum ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií - výuka písmen ruské ručně psané azbuky
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Sofia, SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education, od s. 763-770, 8 s. 2014.
Nakladatel STEF92 Technology Ltd.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00082542
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-619-7105-24-7
ISSN 2367-5659
Doi http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.100
UT WoS 000411723700100
Klíčová slova česky výzkum; žák; výuka; ručně psaná ruská cyrilice; dysgrafie
Klíčová slova anglicky research; pupil; teaching; handwritten Russian Cyrillic Alphabet; dysgraphia
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 22. 3. 2021 14:38.
Anotace
The paper Research in Russian Language Instruction for pupils with Dysgraphia focuses on effective methods and techniques recommended for the teaching of pupils with specific learning difficulties. In the paper the author aims to provide an overview of current trends in the education of pupils with special educational needs and specific learning difficulties in Russian language teaching and learning and to present the results of a research project investigating the situation in Russian language teaching to pupils with dysgraphia. The paper focuses on both the results and the process of Russian language teaching at the upper primary school level and lower levels of multi-year grammar school in Czech Republic.
Anotace česky
Článek k výzkumu ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií se zaměřuje na efektivní metody a techniky doporučené pro výuku žáků se specifickými poruchami učení. Autor se snaží v textu poskytnout přehled o současných trendech v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka a prezentovat výsledky výzkumného projektu k šetření situace ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií. Článek se zaměřuje na výsledky a vyučovací proces v ruském jazyce na vyšším stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia v České republice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 04:34