2014
Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research
Název česky
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka v kvalitativním pedagogickém výzkumu
Autoři
Vydání
SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education, 2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
kvalitativní výzkum vzdělávání; hodnocení; žák; specifické poruchy učení; výuka ruského jazyka
Klíčová slova anglicky
educational qualitative research; assessment; pupil; specific learning difficulties; Russian language teaching
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 17. 3. 2015 22:16, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
The paper Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research brings the results of research study focusing on the issues of assessment in Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties. The study was realized within the framework of the research centre Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programmes (MSM 0021622443). The author analysed the issues of assessment of Russian language teaching in the Czech Republic. The aim of the research presented in paper is to establish how teachers of Russian at lower secondary schools in the South Moravian region evaluate their pupils with specific learning difficulties. The research methods included content analysis, questionnaire surveys, focus group discussions.
Česky
Text k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v ruském jazyce výuce a ke kvalitativnímu výzkumu vzdělávání přináší výsledky výzkumné studie zaměřené na problematiku hodnocení ve výuce ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Studie byla realizována v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcových vzdělávacích programů (MSM 0021622443). Autor analyzoval problematiku hodnocení výuky ruského jazyka v České republice. Cílem výzkumu uvedeného v textu je zjistit, jak učitelé ruštiny na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících středních škol v Jihomoravském kraji hodnotí své žáky se specifickými poruchami učení. Výzkumné metody: obsahová analýza, dotazníkové šetření, diskuse v ohniskové skupině.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|