k 2014

Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research

Název česky

Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka v kvalitativním pedagogickém výzkumu

Vydání

SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education, 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

kvalitativní výzkum vzdělávání; hodnocení; žák; specifické poruchy učení; výuka ruského jazyka

Klíčová slova anglicky

educational qualitative research; assessment; pupil; specific learning difficulties; Russian language teaching

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 17. 3. 2015 22:16, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

The paper Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research brings the results of research study focusing on the issues of assessment in Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties. The study was realized within the framework of the research centre Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programmes (MSM 0021622443). The author analysed the issues of assessment of Russian language teaching in the Czech Republic. The aim of the research presented in paper is to establish how teachers of Russian at lower secondary schools in the South Moravian region evaluate their pupils with specific learning difficulties. The research methods included content analysis, questionnaire surveys, focus group discussions.

Česky

Text k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v ruském jazyce výuce a ke kvalitativnímu výzkumu vzdělávání přináší výsledky výzkumné studie zaměřené na problematiku hodnocení ve výuce ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Studie byla realizována v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcových vzdělávacích programů (MSM 0021622443). Autor analyzoval problematiku hodnocení výuky ruského jazyka v České republice. Cílem výzkumu uvedeného v textu je zjistit, jak učitelé ruštiny na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících středních škol v Jihomoravském kraji hodnotí své žáky se specifickými poruchami učení. Výzkumné metody: obsahová analýza, dotazníkové šetření, diskuse v ohniskové skupině.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

Assessment_pupils_with_SLD_in_Russian_language._R._renarova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru