Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1231191, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Online kurz. Morfologie. Podstatná jména}, editor = {Renée Grenarová}, keywords = {online kurs; morphology; nouns; online theory; online exercises; with key and with audio recordings}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {rus}, location = {Brno}, publisher = {Masarykova univerzita. Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení}, title = {Online kurz. Podstatná jména. Teorie a cvičení s klíčem a s audio nahrávkami}, url = {https://is.muni.cz/auth/do/ped/kat/KRus/morfologie/pages/podstatna-jmena.html}, year = {2014} }
TY - GEN ID - 1231191 AU - Grenarová, Renée PY - 2014 TI - Online kurz. Podstatná jména. Teorie a cvičení s klíčem a s audio nahrávkami PB - Masarykova univerzita. Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení CY - Brno KW - online kurs KW - morphology KW - nouns KW - online theory KW - online exercises KW - with key and with audio recordings UR - https://is.muni.cz/auth/do/ped/kat/KRus/morfologie/pages/podstatna-jmena.html N2 - Online kurz si klade za cíl působit na vytvoření lingvistického povědomí o ruském morfologickém systému, konkrétně o podstatných jménech. Student pracuje s audio nahrávkami online . Student prakticky procvičuje v online cvičeních témata podstatná jména, gramatické kategorie podstatných jmen, skloňování podstatných jmen, podstatná jména 1. skloňování v sg., skloňování podstatných jmen 1. skloňování v pl., druhé skloňování podstatných jmen, odchylky ve 2. skloňování podstatných jmen, třetí skloňování podstatných jmen, způsoby tvoření podstatných jmen, nesklonná podstatná jména. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Online kurz. Podstatná jména. Teorie a cvičení s klíčem a s audio nahrávkami. Online. In Renée Grenarová. \textit{Online kurz. Morfologie. Podstatná jména}. Brno: Masarykova univerzita. Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení, 2014.
|