KLENKOVÁ, Jiřina a Petr KOPEČNÝ. Žáci s narušenou komunikační schopností. In Bartoňová, M., Vítková, M. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání. první. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 119-140. ISBN 978-80-7315-255-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci s narušenou komunikační schopností
Název anglicky Pupils with impaired communication ability
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina a Petr KOPEČNÝ.
Vydání první. Brno, Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání, od s. 119-140, 22 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-255-0
Klíčová slova anglicky inclusion; impaired communication ability; speech therapy; development; speech disorders; school age
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D., učo 221806. Změněno: 28. 2. 2017 14:55.
Anotace
Problematika žáků s narušenou komunikační schopností, jejich inkluze a možnosti jejich podpory při vzdělávání se dotýká stále většího počtu pedagogů, protože do výchovně vzdělávacího procesu běžných základních škol jsou integrováni žáci s narušenou komunikační schopností. Jedná se o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, jsou to žáci se zdravotním postižením.
Anotace anglicky
Problems of pupils with impaired communication abilities, their inclusion and their potential support in education affects a growing number of educators as to the educational process in mainstream elementary schools are integrated pupils with impaired communication ability. These are pupils with special educational needs, they are students with disabilities.
Návaznosti
MUNI/A/1169/2014, interní kód MUNázev: Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 15. 7. 2024 17:14