2016
Žáci s narušenou komunikační schopností
KLENKOVÁ, Jiřina a Petr KOPEČNÝZákladní údaje
Originální název
Žáci s narušenou komunikační schopností
Název anglicky
Pupils with impaired communication ability
Autoři
Vydání
první. Brno, Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání, od s. 119-140, 22 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-255-0
Klíčová slova anglicky
inclusion; impaired communication ability; speech therapy; development; speech disorders; school age
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2017 14:55, PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
V originále
Problematika žáků s narušenou komunikační schopností, jejich inkluze a možnosti jejich podpory při vzdělávání se dotýká stále většího počtu pedagogů, protože do výchovně vzdělávacího procesu běžných základních škol jsou integrováni žáci s narušenou komunikační schopností. Jedná se o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, jsou to žáci se zdravotním postižením.
Anglicky
Problems of pupils with impaired communication abilities, their inclusion and their potential support in education affects a growing number of educators as to the educational process in mainstream elementary schools are integrated pupils with impaired communication ability. These are pupils with special educational needs, they are students with disabilities.
Návaznosti
MUNI/A/1169/2014, interní kód MU |
|