c 2016

Žáci s narušenou komunikační schopností

KLENKOVÁ, Jiřina a Petr KOPEČNÝ

Základní údaje

Originální název

Žáci s narušenou komunikační schopností

Název anglicky

Pupils with impaired communication ability

Vydání

první. Brno, Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání, od s. 119-140, 22 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-255-0

Klíčová slova anglicky

inclusion; impaired communication ability; speech therapy; development; speech disorders; school age

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2017 14:55, PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.

Anotace

V originále

Problematika žáků s narušenou komunikační schopností, jejich inkluze a možnosti jejich podpory při vzdělávání se dotýká stále většího počtu pedagogů, protože do výchovně vzdělávacího procesu běžných základních škol jsou integrováni žáci s narušenou komunikační schopností. Jedná se o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, jsou to žáci se zdravotním postižením.

Anglicky

Problems of pupils with impaired communication abilities, their inclusion and their potential support in education affects a growing number of educators as to the educational process in mainstream elementary schools are integrated pupils with impaired communication ability. These are pupils with special educational needs, they are students with disabilities.

Návaznosti

MUNI/A/1169/2014, interní kód MU
Název: Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty