C 2013

Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií

GAJZLEROVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií

Název anglicky

Promoting Inclusion Through Digital Technologies

Vydání

1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 83-97, 15 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6646-5

Klíčová slova česky

jedinci se speciálními vzdělávacími potřebami, inkluzivní vzdělávání, podpůrná a vyrovnávací opatření, klíčové kompetence, multimediální vzdělávání, digitální technologie, tablety

Klíčová slova anglicky

individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2015 19:44, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola je věnována problematice digitálních technologií a mediálního inkluzivního vzdělávání. Prezentuje výzkumnou analýzu inkluzivního vzdělávání a zasazení digitálních technologií do vzdělávacího systému se zdůrazněním nutnosti bezbariérového přístupu k digitálním technologiím a multimédiím. Kapitola je doplněna o ukázky rozhovorů z výzkumného šetření věnovanému využití tabletů ve vzdělávání.

Anglicky

The chapter the digital media and media inclusive education. It presents an analysis of inclusive education and insertion of digital technologies into the education system, emphazing the need for easy access to digital technologies and multimedia. The chapter is supplemented by excerpts from research interviews focused on the use of tablets in education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání