2013
Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií
GAJZLEROVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií
Název anglicky
Promoting Inclusion Through Digital Technologies
Autoři
Vydání
1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 83-97, 15 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky
jedinci se speciálními vzdělávacími potřebami, inkluzivní vzdělávání, podpůrná a vyrovnávací opatření, klíčové kompetence, multimediální vzdělávání, digitální technologie, tablety
Klíčová slova anglicky
individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2015 19:44, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Kapitola je věnována problematice digitálních technologií a mediálního inkluzivního vzdělávání. Prezentuje výzkumnou analýzu inkluzivního vzdělávání a zasazení digitálních technologií do vzdělávacího systému se zdůrazněním nutnosti bezbariérového přístupu k digitálním technologiím a multimédiím. Kapitola je doplněna o ukázky rozhovorů z výzkumného šetření věnovanému využití tabletů ve vzdělávání.
Anglicky
The chapter the digital media and media inclusive education. It presents an analysis of inclusive education and insertion of digital technologies into the education system, emphazing the need for easy access to digital technologies and multimedia. The chapter is supplemented by excerpts from research interviews focused on the use of tablets in education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|