GAJZLEROVÁ, Lenka. Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 83-97. ISBN 978-80-210-6646-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií
Název anglicky Promoting Inclusion Through Digital Technologies
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka.
Vydání 1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 83-97, 15 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky jedinci se speciálními vzdělávacími potřebami, inkluzivní vzdělávání, podpůrná a vyrovnávací opatření, klíčové kompetence, multimediální vzdělávání, digitální technologie, tablety
Klíčová slova anglicky individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 23. 3. 2015 19:44.
Anotace
Kapitola je věnována problematice digitálních technologií a mediálního inkluzivního vzdělávání. Prezentuje výzkumnou analýzu inkluzivního vzdělávání a zasazení digitálních technologií do vzdělávacího systému se zdůrazněním nutnosti bezbariérového přístupu k digitálním technologiím a multimédiím. Kapitola je doplněna o ukázky rozhovorů z výzkumného šetření věnovanému využití tabletů ve vzdělávání.
Anotace anglicky
The chapter the digital media and media inclusive education. It presents an analysis of inclusive education and insertion of digital technologies into the education system, emphazing the need for easy access to digital technologies and multimedia. The chapter is supplemented by excerpts from research interviews focused on the use of tablets in education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 20:21