2014
Management ve sportu
NOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Management ve sportu
Název anglicky
Sport management
Autoři
NOVÁ, Jana (703 Slovensko, garant, domácí)
Vydání
Brno, od s. nestránkováno, 67 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14510/14:00079856
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-7151-3
Klíčová slova anglicky
Management; sports; public sector; non-profit sector; professional sport; managerial functions; strategic planning; organization; human resources management; organization performance; good governance
Změněno: 26. 3. 2015 18:57, Mgr. Aneta Fedrová
V originále
Výukový text pro předmět Management sportu reflektuje nejnovější poznatky v uvedeném oboru z domácí i světové literatury. Poskytuje tak studentům aktuální informace o specifikách při uplatňování teorie managementu ve sportovním prostředí. Obsahově se věnuje otázkám struktury a řízení sportovních organizací ve veřejném sektoru, neziskovém sektoru a v profesionálním sportu, a to z pohledu aplikace základních manažerských funkcí. Student tak má možnost seznámit se s uplatňováním principů strategického plánování, organizace, vedení a řízení lidských zdrojů a kontroly, jakož i s problematikou měření výkonnosti sportovních organizací – se zdůrazněním zásad jejich dobré správy. Prostřednictvím úkolů určených k samostudiu si může dále obohatit své poznání ve vztahu k použitelnosti manažerských funkcí v prostředí sportovních organizací.
Anglicky
The study text for the course of Sports Management builds on the latest knowledge in the field treated both in domestic and international publications. It provides students with the current information about the specifics in the application of the management theory in the sports environment. Taking the perspective of the application of the basic managerial functions, the content deals with issues of the structure and management of sports organizations in the public sector, non-profit sector as well as the professional sport. Students have an opportunity to become familiar with the application of principles of strategic planning, organization, human resource management and control, as well as the issue of measurement of sports organizations performance; all with the emphasis on the principles of good governance. Through the self-study tasks students are encouraged to further enrich their knowledge in relation to the application of managerial functions in the environment of sports organizations.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU |
|