SKOTÁKOVÁ, Alena. Speciální pedagogika. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. nestránkováno, 81 s. ISBN 978-80-210-6996-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciální pedagogika
Název anglicky Special education
Autoři SKOTÁKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, od s. nestránkováno, 81 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14510/14:00079878
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-6996-1
Klíčová slova anglicky Special pedagogy; diagnostics; somatopedia; ophtalmopedia; surdopedia; speech-language pathology; psychopedia; ethopedia; specific learning disabilities; therapy; a disabled person
Změnil Změnila: Mgr. Aneta Fedrová, učo 142618. Změněno: 26. 3. 2015 20:42.
Anotace
Titul poskytuje základní informace z oblasti speciální pedagogiky. Klade si za cíl pomoci studentům přijmout intervence a strategie, které je mají připravit zvládnout komunikaci, případně i pedagogický proces s lidmi se zdravotním postižením. Záměrem bylo zařadit i témata korespondující s obory, pro něž je e-learning určen – etopedii, oftalmopedii a surdopedii. Celek je rozdělen do 10 kapitol, dle jednotlivých pedií. Každá kapitola obsahuje testové otázky. Mají napomoci studentům připravit se na závěrečný test. Dále je text obohacen o několik videoukázek – ukázky motivační, ba i pohybových aktivit osob se zdravotním postižením. Samozřejmostí jsou grafy a obrázky, napomáhají přehlednosti a zajímavosti učebního materiálu.
Anotace anglicky
The presented text provides basic information on special pedagogy. The goal is to help students adopt interventions and strategies that help them manage communication and possibly educational process with people with disabilities. The intention was to include in the text the topics corresponding to the branch for which the e-learning has been designed – i.e. ethopedia, and ophtalmopedia and surdopedia. The text is divided into 10 chapters by individual pedias where each chapter contains test questions to help students prepare for the final test. Further text is accompanied by several video clips; motivational as well as video recordings of physical activities for people with disabilities. Graphs and pictures are included to enhance text clarity and attractiveness.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MUNázev: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 02:38