2013
Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
RÖDEROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Název česky
Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Název anglicky
Specific Features in Teaching Pupils with Visual Impairments
Autoři
Vydání
1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 155-171, 17 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky
zrakové postižení, specifické kompetence, edukace, zraková vada, speciální pomůcky
Klíčová slova anglicky
visual impairment, specific skills, education, visual defect, speccial aids
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2015 18:54, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Kapitola uvádí do problematiky vzdělávání osob s postižením zraku na základě jejich potřeb a možností. Zohledňuje doporučené metody práce a potřebné vybavení škol, které je vhodné pro edukaci této cílové skupiny.
Anglicky
The chapter introduces the issue of education of people with visual impairments based on their needs and possibilities. The paper reflects recommended working methods and necessary facilities in schools that are appropriate for teaching this target group.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|