C 2013

Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

RÖDEROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

Název česky

Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

Název anglicky

Specific Features in Teaching Pupils with Visual Impairments

Vydání

1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 155-171, 17 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6646-5

Klíčová slova česky

zrakové postižení, specifické kompetence, edukace, zraková vada, speciální pomůcky

Klíčová slova anglicky

visual impairment, specific skills, education, visual defect, speccial aids

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2015 18:54, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola uvádí do problematiky vzdělávání osob s postižením zraku na základě jejich potřeb a možností. Zohledňuje doporučené metody práce a potřebné vybavení škol, které je vhodné pro edukaci této cílové skupiny.

Anglicky

The chapter introduces the issue of education of people with visual impairments based on their needs and possibilities. The paper reflects recommended working methods and necessary facilities in schools that are appropriate for teaching this target group.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání