Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1232862, author = {Pitnerová, Pavla}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {education; pupils with special educational needs; integration; inclusion; hearing impairment; communication; research; quantitative methodology; qualitative methodology; case study}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7596-2}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 1232862 AU - Pitnerová, Pavla PY - 2014 TI - Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075962 KW - education KW - pupils with special educational needs KW - integration KW - inclusion KW - hearing impairment KW - communication KW - research KW - quantitative methodology KW - qualitative methodology KW - case study N2 - Monografie představuje tři výzkumné projekty, zaměřené na zkoumání připravenosti studentů učitelství a učitelů z jižní Moravy na integraci žáků se sluchovým postižením do běžných škol. Výzkum kombinuje různé výzkumné techniky pro srovnání mezi postoji a zkušenosti učitelů. Z metod a technik byly použity: analýza odborné literatury, obsahová analýza a technika dotazníku. Následuje případová studie, která představuje výsledky dlouhodobého pozorování procesu integrace chlapce se sluchovým postižením do běžné školy a doplňuje tak výstupy z předchozích statisticky zpracovaných zjištění. Soubor výzkumných nástrojů se skládá z dlouhodobého pozorování účastníků, analýzy dokumentů a hloubkových rozhovorů. ER -
PITNEROVÁ, Pavla. \textit{Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 171 s. ISBN~978-80-210-7596-2.
|