B 2014

Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 163 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00080005

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7110-0

Klíčová slova česky

specifické poruchy učeni; strategie; výzkum; styly učení

Klíčová slova anglicky

specific learning disorder; strategy; research on learning styles

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2015 09:08, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The monograph addresses the issue of education for pupils with specific learning disabilities in inclusive elementary school. The aim is to describe the possibilities of education for pupils and strategy approaches in mainstream school and to analyze factors influencing process of education inclusion of pupils in mainstream schools. The monograph is processed monographic treatments using techniques of critical analysis of scientific literature Czech and foreign origin, mainly German and English, in the empirical part of the research project is processed using the method of quantitative and qualitative research.

Česky

Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků a strategie přístupů ve škole hlavního vzdělávacího proudu a analyzovat faktory ovlivňující proces edukace inkluze žáků ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Monografie je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience, zejména německé a anglické, v empirické části je zpracován výzkumný projekt s využitím metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty