2014
Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 163 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00080005
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7110-0
Klíčová slova česky
specifické poruchy učeni; strategie; výzkum; styly učení
Klíčová slova anglicky
specific learning disorder; strategy; research on learning styles
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2015 09:08, Dana Nesnídalová
V originále
The monograph addresses the issue of education for pupils with specific learning disabilities in inclusive elementary school. The aim is to describe the possibilities of education for pupils and strategy approaches in mainstream school and to analyze factors influencing process of education inclusion of pupils in mainstream schools. The monograph is processed monographic treatments using techniques of critical analysis of scientific literature Czech and foreign origin, mainly German and English, in the empirical part of the research project is processed using the method of quantitative and qualitative research.
Česky
Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků a strategie přístupů ve škole hlavního vzdělávacího proudu a analyzovat faktory ovlivňující proces edukace inkluze žáků ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Monografie je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience, zejména německé a anglické, v empirické části je zpracován výzkumný projekt s využitím metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|