k 2014

Considerations of the choice of scoring method in the development of standardised tests at MU

POJSLOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Considerations of the choice of scoring method in the development of standardised tests at MU

Název česky

Volba metody skórování u standardizovaných testů na MU

Autoři

POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Testování jazykových dovedností studentů v terciární sféře pro jazykovou výuku typu LSP, Hradec Králové, 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14640/14:00080060

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

language test development; scoring method; reliability

Klíčová slova anglicky

vývoj jazykového testu; metoda skórování; spolehlivost
Změněno: 13. 4. 2015 13:45, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper explores consequences that choice of scoring method for assessing receptive skills can have on test specifications and construct being measured. The scoring methods will be discussed from the perspective of reliability and practicality of a test and their contribution to overall usefulness of the test in a concrete testing situation of the Faculty of Economics and Administration of MU. The paper also focuses on benefits and compromises resulting from revision of traditional approaches to scoring test items which was entailed by language test and assessment standardisation process launched at the Language Centre of Masaryk University.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód MU
Název: Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání