CIMLEROVÁ, Pavla, Barbora ČALKOVSKÁ, Iva DUDÍKOVÁ, Marie KOCUROVÁ, Lenka KREJČOVÁ, Iveta MACHÁČOVÁ, Petr PEŇÁZ a Miroslav ZÍTKO. DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 86 s. ISBN 978-80-210-7767-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora
Název anglicky DysTest: Battery of diagnostic tests of specific learning difficulties in university students and applicants for study. Administrator’s manual
Autoři CIMLEROVÁ, Pavla (203 Česká republika), Barbora ČALKOVSKÁ (203 Česká republika), Iva DUDÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie KOCUROVÁ (203 Česká republika), Lenka KREJČOVÁ (203 Česká republika), Iveta MACHÁČOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr PEŇÁZ (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslav ZÍTKO (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, 86 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW verze on-line
Kód RIV RIV/00216224:14750/14:00080102
Organizační jednotka Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
ISBN 978-80-210-7767-6
Klíčová slova anglicky battery of diagnostic tests; specific learning difficulties
Změnil Změnila: Mgr. Michaela Hanousková, učo 8202. Změněno: 24. 4. 2015 13:55.
Anotace
Uživatelská příručka k baterii testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Je pojata primárně jako praktická příručka pro práci administrátora testů, ale obsahuje také souhrn teoretických východisek, na základě nichž byly sestaveny jednotlivé testy i baterie jako celek.
Anotace anglicky
User manual for a battery of diagnostic tests of specific learning difficulties in university students and applicants for study. It has been primarily conceived as a practical handbook for the work of the tests administrator, but it further includes a summary of theoretical bases used for the elaboration of individual tests as well as the battery as a whole.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/29.0010, interní kód MUNázev: Síť expertních pracovišť k zajištění inkluze v terciárním vzdělávání (Akronym: ExpIn)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Síť expertních pracovišť k zajištění inkluze v terciárním vzdělávání, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:11