u 2014

DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora

CIMLEROVÁ, Pavla, Barbora ČALKOVSKÁ, Iva DUDÍKOVÁ, Marie KOCUROVÁ, Lenka KREJČOVÁ et. al.

Basic information

Original name

DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora

Name (in English)

DysTest: Battery of diagnostic tests of specific learning difficulties in university students and applicants for study. Administrator’s manual

Authors

CIMLEROVÁ, Pavla (203 Czech Republic), Barbora ČALKOVSKÁ (203 Czech Republic), Iva DUDÍKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Marie KOCUROVÁ (203 Czech Republic), Lenka KREJČOVÁ (203 Czech Republic), Iveta MACHÁČOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Petr PEŇÁZ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Miroslav ZÍTKO (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

Brno, 86 pp. 2014

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Účelové publikace

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14750/14:00080102

Organization unit

Support Centre for Students with Special Needs

ISBN

978-80-210-7767-6

Keywords in English

battery of diagnostic tests; specific learning difficulties
Změněno: 24/4/2015 13:55, Mgr. Michaela Hanousková

Abstract

V originále

Uživatelská příručka k baterii testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Je pojata primárně jako praktická příručka pro práci administrátora testů, ale obsahuje také souhrn teoretických východisek, na základě nichž byly sestaveny jednotlivé testy i baterie jako celek.

In English

User manual for a battery of diagnostic tests of specific learning difficulties in university students and applicants for study. It has been primarily conceived as a practical handbook for the work of the tests administrator, but it further includes a summary of theoretical bases used for the elaboration of individual tests as well as the battery as a whole.

Links

CZ.1.07/2.2.00/29.0010, interní kód MU
Name: Síť expertních pracovišť k zajištění inkluze v terciárním vzdělávání (Acronym: ExpIn)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 2.2 Higher education