Detailed Information on Publication Record
2014
DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora
CIMLEROVÁ, Pavla, Barbora ČALKOVSKÁ, Iva DUDÍKOVÁ, Marie KOCUROVÁ, Lenka KREJČOVÁ et. al.Basic information
Original name
DysTest – Baterie testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Manuál administrátora
Name (in English)
DysTest: Battery of diagnostic tests of specific learning difficulties in university students and applicants for study. Administrator’s manual
Authors
CIMLEROVÁ, Pavla (203 Czech Republic), Barbora ČALKOVSKÁ (203 Czech Republic), Iva DUDÍKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Marie KOCUROVÁ (203 Czech Republic), Lenka KREJČOVÁ (203 Czech Republic), Iveta MACHÁČOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Petr PEŇÁZ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Miroslav ZÍTKO (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Brno, 86 pp. 2014
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Účelové publikace
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14750/14:00080102
Organization unit
Support Centre for Students with Special Needs
ISBN
978-80-210-7767-6
Keywords in English
battery of diagnostic tests; specific learning difficulties
Změněno: 24/4/2015 13:55, Mgr. Michaela Hanousková
V originále
Uživatelská příručka k baterii testů pro diagnostiku specifických poruch učení u studentů vysokých škol a uchazečů o vysokoškolské studium. Je pojata primárně jako praktická příručka pro práci administrátora testů, ale obsahuje také souhrn teoretických východisek, na základě nichž byly sestaveny jednotlivé testy i baterie jako celek.
In English
User manual for a battery of diagnostic tests of specific learning difficulties in university students and applicants for study. It has been primarily conceived as a practical handbook for the work of the tests administrator, but it further includes a summary of theoretical bases used for the elaboration of individual tests as well as the battery as a whole.
Links
CZ.1.07/2.2.00/29.0010, interní kód MU |
|