TRNA, Josef. Simple experiments in the formation of science concepts in primary science education. In N. Callaos, H.-W. Chu, B. Sánches, A. Tremante. IMCIC'15 - ICSIT 2015, The 6th International Multi-Conference on Complexity, Informatics, and Cybernetics - The 6th International Conference on Society, and Information Technologies, Proceedings, Volume II. Orlando, USA: International Institute of Informatics and Systemics, 2015, s. 127-130. ISBN 978-1-941763-20-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Simple experiments in the formation of science concepts in primary science education
Název česky Jednoduché experimenty ve formování přírodovědných pojmů v primárním přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Orlando, USA, IMCIC'15 - ICSIT 2015, The 6th International Multi-Conference on Complexity, Informatics, and Cybernetics - The 6th International Conference on Society, and Information Technologies, Proceedings, Volume II, od s. 127-130, 4 s. 2015.
Nakladatel International Institute of Informatics and Systemics
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00095782
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-941763-20-9
Klíčová slova česky pojmy; design-based research; formování; primární přírodovědné vzdělávání; jednoduché experimenty
Klíčová slova anglicky concepts; design-based research; formation; primary science education; simple experiments
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2018 10:17.
Anotace
Simple experiments play an important role in the formation of concepts in all science education, including primary science education. Using design-based research, we implemented some simple experiments for the formation of science concepts. We try to answer the research question concerning finding simple experiments which can develop the formation of science concepts in primary science education. The study also presents research results in the form of examples of appropriate types of simple experiments.
Anotace česky
Jednoduché experimenty hrají významnou roli při formování pojmů v celém přírodovědném vzdělávání, včetně primárního přírodovědného vzdělávání. Pomocí design-based research jsme implementovali některé jednoduché experimenty do formování přírodovědných pojmů. Pokusili jsme se odpovědět na výzkumnou otázku týkající se hledání jednoduchých experimentů, které mohou napomoci formování přírodovědných pojmů v primárním přírodovědném vzdělávání. Studie také prezentuje výsledky výzkumu ve formě příkladů vhodných typů jednoduchých experimentů.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 08:19