2015
Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání
NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEKZákladní údaje
Originální název
Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání
Název anglicky
Learning with Tablets - Use of Mobile Technology in Education
Autoři
NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK
Vydání
Praha, 188 s. 2015
Nakladatel
Wolters Kluwer
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7478-768-3
Klíčová slova česky
Mobliní technologie; učení; výuka; učitel; dovednosti pro 21. století; škola; informální učení; dospělí
Klíčová slova anglicky
Mobile technologies; learning; teaching; teacher; 21th century skills; school; informal learning; adults
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2016 16:17, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Publikace není určena počítačovým odborníkům, ale zejména učitelům, lektorům, ICT koordinátorům, metodikům, ředitelům škol a manažerům vzdělávacích institucí. Kniha může být přínosná rovněž pro všechny zájemce o využití tabletů při vzdělávání různých cílových skupin na všech stupních vzdělávacího systému nebo i v samostudiu. V této publikaci se snažíme skloubit technologický a didaktický pohled na tento nový trend a pojmout problematiku mobilních dotykových zařízení komplexně a objektivně. Popisujeme výhody všech tří nejrozšířenějších mobilních operačních systémů (iOS, Android, Windows) jak z hlediska práce s nimi, tak z hlediska jejich integrace (nejen) do školy a jejího života.
Anglicky
This book is devoted to the use of tablets in education and, as such, is the first publication of its kind in the Czech Republic. It is not intended for computer experts but rather for teachers, lecturers, ICT coordinators at schools, teaching methodologists, school principals and managers of educational institutions. It may be of value to all those who are interested in using tablets in education and in training various target groups, at all educational system levels and even in self-study settings. The authors of this book have attempted to combine the technological and pedagogical viewpoints of this new trend while exploring handheld touchscreen devices from a comprehensive and objective perspective.