b 2015

Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání

NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK

Základní údaje

Originální název

Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání

Název anglicky

Learning with Tablets - Use of Mobile Technology in Education

Autoři

NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK

Vydání

Praha, 188 s. 2015

Nakladatel

Wolters Kluwer

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7478-768-3

Klíčová slova česky

Mobliní technologie; učení; výuka; učitel; dovednosti pro 21. století; škola; informální učení; dospělí

Klíčová slova anglicky

Mobile technologies; learning; teaching; teacher; 21th century skills; school; informal learning; adults

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2016 16:17, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace není určena počítačovým odborníkům, ale zejména učitelům, lektorům, ICT koordinátorům, metodikům, ředitelům škol a manažerům vzdělávacích institucí. Kniha může být přínosná rovněž pro všechny zájemce o využití tabletů při vzdělávání různých cílových skupin na všech stupních vzdělávacího systému nebo i v samostudiu. V této publikaci se snažíme skloubit technologický a didaktický pohled na tento nový trend a pojmout problematiku mobilních dotykových zařízení komplexně a objektivně. Popisujeme výhody všech tří nejrozšířenějších mobilních operačních systémů (iOS, Android, Windows) jak z hlediska práce s nimi, tak z hlediska jejich integrace (nejen) do školy a jejího života.

Anglicky

This book is devoted to the use of tablets in education and, as such, is the first publication of its kind in the Czech Republic. It is not intended for computer experts but rather for teachers, lecturers, ICT coordinators at schools, teaching methodologists, school principals and managers of educational institutions. It may be of value to all those who are interested in using tablets in education and in training various target groups, at all educational system levels and even in self-study settings. The authors of this book have attempted to combine the technological and pedagogical viewpoints of this new trend while exploring handheld touchscreen devices from a comprehensive and objective perspective.