NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK. Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer, 2015, 188 s. ISBN 978-80-7478-768-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání
Název anglicky Learning with Tablets - Use of Mobile Technology in Education
Autoři NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK.
Vydání Praha, 188 s. 2015.
Nakladatel Wolters Kluwer
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7478-768-3
Klíčová slova česky Mobliní technologie; učení; výuka; učitel; dovednosti pro 21. století; škola; informální učení; dospělí
Klíčová slova anglicky Mobile technologies; learning; teaching; teacher; 21th century skills; school; informal learning; adults
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 11. 2. 2016 16:17.
Anotace
Publikace není určena počítačovým odborníkům, ale zejména učitelům, lektorům, ICT koordinátorům, metodikům, ředitelům škol a manažerům vzdělávacích institucí. Kniha může být přínosná rovněž pro všechny zájemce o využití tabletů při vzdělávání různých cílových skupin na všech stupních vzdělávacího systému nebo i v samostudiu. V této publikaci se snažíme skloubit technologický a didaktický pohled na tento nový trend a pojmout problematiku mobilních dotykových zařízení komplexně a objektivně. Popisujeme výhody všech tří nejrozšířenějších mobilních operačních systémů (iOS, Android, Windows) jak z hlediska práce s nimi, tak z hlediska jejich integrace (nejen) do školy a jejího života.
Anotace anglicky
This book is devoted to the use of tablets in education and, as such, is the first publication of its kind in the Czech Republic. It is not intended for computer experts but rather for teachers, lecturers, ICT coordinators at schools, teaching methodologists, school principals and managers of educational institutions. It may be of value to all those who are interested in using tablets in education and in training various target groups, at all educational system levels and even in self-study settings. The authors of this book have attempted to combine the technological and pedagogical viewpoints of this new trend while exploring handheld touchscreen devices from a comprehensive and objective perspective.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 21:43