D 2015

Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva

VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK a Jan KREJČÍ

Základní údaje

Originální název

Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva

Název česky

Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva

Název anglicky

Selected Mobile Application Suitable to Learning Process into Subjects Focused not only to Population Protection

Autoři

VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí) a Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Zlín, Historie a současnost chemických zbraní, od s. 247-253, 7 s. 2015

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakkulta logistiky a krizového řízení

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00083003

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7454-491-0

Klíčová slova česky

vzdělávání; mobilní aplikace; dotazník; digitální učební materiál

Klíčová slova anglicky

education; mobile application; questionnaire; digital learning material

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2015 19:28, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na použití mobilních zařízení v procesu vzdělávání, s orientací na výuku předmětů cílených nejen na ochranu obyvatelstva. Podává přehled o aktuálním stavu tvorby mobilních studijních materiálů na různých mobilních platformách. Výzkumná část se zabývá současným stavem užívání mobilních zařízení ve školách a také připraveností učitelů zahrnout nové technologie do vyučovacího procesu.

Anglicky

The paper is focused on the use of mobile devices in education, with a focus on teaching subjects targeted not only to protect the population. It gives an overview of the current state of creation of mobile learning materials for various mobile platforms. The research deals with the current state of the use of mobile devices in schools and teachers' readiness to incorporate new technology into the teaching process.