Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1300651, author = {Šindelková, Monika and Málková, Alžběta and Plucková, Irena}, booktitle = {9. didaktická konference s mezinárodní účastí}, keywords = {Misconception; Mistaken belief; Concept; Idea of pupil; Classes; Concept map; Term protection}, language = {cze}, isbn = {978-80-210-7814-7}, title = {Nejčastější miskoncepty žáků základních škol vycházející z pojmu ochrana v chemickém kontextu}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1300651 AU - Šindelková, Monika - Málková, Alžběta - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Nejčastější miskoncepty žáků základních škol vycházející z pojmu ochrana v chemickém kontextu SN - 9788021078147 KW - Misconception KW - Mistaken belief KW - Concept KW - Idea of pupil KW - Classes KW - Concept map KW - Term protection N2 - Každý žák si přináší ze svého každodenního života mnoho osobních zkušeností a představ. Tyto představy o různých pojmech a tématech mohou být někdy mylné či naprosto špatné. Pro shrnutí těchto mylných představ používáme komplexní pojem miskoncepce (miskoncept). Miskoncept je chápán jako mylné pojetí, mylná představa. Vyskytuje se v souvislosti s chybnými žákovými představami a chybným pojetím učiva či jedna z podob pojetí učiva žáky. V průběhu výuky na žáka nepůsobí pouze učitel, ale i žákovi představy a zkušenosti, které si žák přináší ze svého okolí. Učitelé by měli s těmito představami umět pracovat a snažit se u žáků mylné představy napravit. Součástí tohoto příspěvku je nejenom literární rešerše problematiky miskonceptů, ale především výsledky výzkumného šetření provedeného na žácích osmých a devátých ročníků devíti základních škol. Cílem výzkumného šetření pak bylo zmapování nejčastějších miskonceptů souvisejících s pojmem ochrana v chemickém kontextu učiva. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Nejčastější miskoncepty žáků základních škol vycházející z pojmu ochrana v chemickém kontextu. In \textit{9. didaktická konference s mezinárodní účastí}. 2015. ISBN~978-80-210-7814-7.
|