2015
Teoretické ukotvení výzkumu životních příběhů učitelů a možnosti jejich analýzy
ZOUNEK, Jiří, Michal ŠIMÁNĚ a Dana KNOTOVÁZákladní údaje
Originální název
Teoretické ukotvení výzkumu životních příběhů učitelů a možnosti jejich analýzy
Název anglicky
This theoretical background of research the life stories of teachers and the possibilities of their analysis
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Michal ŠIMÁNĚ (203 Česká republika, domácí) a Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
XIV. mezinárodní setkání historiků a příznivců orální historie, 10.-12. 6. 2015, hrad Sovinec, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00080847
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
soudobé dějiny školství; orální historie; životní příběh učitele; výzkum; analýza; narativy
Klíčová slova anglicky
contemporary history of education; oral history; life story of teacher; life history; research; analysis; narratives
Štítky
Změněno: 30. 3. 2016 13:50, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Cílem tohoto příspěvku je popsat, vysvětlit a diskutovat otázky teoretického ukotvení výzkumu životních příběhů učitelů a z toho vyplývající možnosti analýzy těchto příběhů. Sekundární cílem je ukázat možnosti analýzy dat (přepsaných rozhovorů) v počítačovém programu Atlas.ti.
Anglicky
The aim of this paper is to describe, explain and discuss research on the theoretical background of the life stories of teachers. The secondary objective is to demonstrate the possibilities of data analysis (transcribed interviews) in a computer program Atlas.ti.
Návaznosti
GA14-05926S, projekt VaV |
|