2014
Metody aktivního učení ve výuce fyziky na Přírodovědecké fakultě MU
BOCHNÍČEK, ZdeněkZákladní údaje
Originální název
Metody aktivního učení ve výuce fyziky na Přírodovědecké fakultě MU
Název anglicky
Active learning at physics education at Faculty of Science Masaryk University
Autoři
Vydání
Plzeň, Veletrh nápadů učtelů fyziky 19, sborník z konference, od s. 31-35, 5 s. 2014
Nakladatel
ZČU Plzeň
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-261-0439-1
Klíčová slova česky
fyzikální vzdělávání, aktivní učení, Peer Instruction
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 6. 2015 10:16, doc. RNDr. Zdeněk Bochníček, Dr.
Anotace
V originále
V posledních dvou letech byly do výuky vybraných fyzikálních předmětů na Přírodovědecké fakultě MU postupně zařazovány prvky aktivního učení metodami tzv. proaktivní výuky a metodou Peer Instruction. Na podporu této výuky byly vytvořeny materiály ve formátu ppt v celkovém rozsahu více než 300 snímků. Příspěvek seznamuje se způsobem realizace těchto metod a získanými zkušenostmi.