D 2015

EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice

TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Jan KREJČÍ

Základní údaje

Originální název

EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice

Název česky

EDUCOLAND jako příklad propojení vzdělávací teorie a praxe

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Porto, Portugal, END 2015 International Conference on Education and New Developments, od s. 121-125, 5 s. 2015

Nakladatel

World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00083361

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-989-99389-2-2

Klíčová slova česky

konektivismus; celoživotní profesní vzdělávání; vzdělávání přírodovědných učitelů; web portál

Klíčová slova anglicky

connectivism; continuous professional development; science teacher education; Web portal

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:07, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

A serious problem is the gap between educational theory and practice. The objective of our design-based research is to bridge this gap by linking the university research community with school practical areas. The study presents our design-based research results of the professional support of science teachers with the use of an ICT vehicle in the form of the Web portal EDUCOLAND.

Česky

Vážným problémem je mezera mezi vzdělávací teorií a praxí. Cílem našeho design-based výzkumu je překlenutí této mezery mezi univerzitní výzkumnou komunitou a školním praktickým terénem. Studie prezentuje výsledky našeho design-based výzkumu profesionální podpory učitelů s využitím ICT nástroje v podobě webového portálu.

Návaznosti

CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MU
Název: Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě (Akronym: EDUCOLAND)
Investor: Jihomoravský kraj, Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení