TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Jan KREJČÍ. EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice. In M. Carmo. END 2015 International Conference on Education and New Developments. Porto, Portugal: World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal, 2015, s. 121-125. ISBN 978-989-99389-2-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice
Název česky EDUCOLAND jako příklad propojení vzdělávací teorie a praxe
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Porto, Portugal, END 2015 International Conference on Education and New Developments, od s. 121-125, 5 s. 2015.
Nakladatel World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00083361
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-99389-2-2
Klíčová slova česky konektivismus; celoživotní profesní vzdělávání; vzdělávání přírodovědných učitelů; web portál
Klíčová slova anglicky connectivism; continuous professional development; science teacher education; Web portal
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 18:07.
Anotace
A serious problem is the gap between educational theory and practice. The objective of our design-based research is to bridge this gap by linking the university research community with school practical areas. The study presents our design-based research results of the professional support of science teachers with the use of an ICT vehicle in the form of the Web portal EDUCOLAND.
Anotace česky
Vážným problémem je mezera mezi vzdělávací teorií a praxí. Cílem našeho design-based výzkumu je překlenutí této mezery mezi univerzitní výzkumnou komunitou a školním praktickým terénem. Studie prezentuje výsledky našeho design-based výzkumu profesionální podpory učitelů s využitím ICT nástroje v podobě webového portálu.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MUNázev: Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě (Akronym: EDUCOLAND)
Investor: Jihomoravský kraj, Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:56