TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education. In M. Carmo. END 2015 International Conference on Education and New Developments. Porto, Portugal: World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal, 2015, s. 116-120. ISBN 978-989-99389-2-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education
Název česky IBSE PROFILES-moduly ve vzdělávání přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Porto, Portugal, END 2015 International Conference on Education and New Developments, od s. 116-120, 5 s. 2015.
Nakladatel World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00083362
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-99389-2-2
Klíčová slova česky IBSE; modul; přírodovědné vzdělávání; vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky IBSE; module; science education; teacher education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 18:09.
Anotace
The objective of our research is the development of an IBSE teaching method, based on IBSE modules. The second objective is the implementation of this educational method into science teacher education. This research was conducted within the project PROFILES in the European 7th Framework Programme. The basic methods of our research were the design-based research, the curricular Delphi study and the case study. The output of the PROFILES curricular Delphi study is a set of concepts (paradigms) in science education which were used as the issue for our design-based research. The main outcome of our design-based research is the PROFILES-modules.
Anotace česky
Cílem našeho výzkumu je rozvoj IBSE výukových metod, založených na modulech. Druhým cílem je implementace těchto metod do přípravy přírodovědných učitelů. Tento výzkum byl realizován v rámci 7 FP programu. Základními výzkumnými metodami byly design-based research a kurikulární Delphi-studie. Výstupem kurikulární Delphi-studie je soubor konceptů (paradigmat) přírodovědného vzdělávání, které byly využity jako základ pro design-based výzkum, jehož hlavním výstupem jsou PROFILES-moduly.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 15:25