Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1306730, author = {Hloušková, Lenka and Trnková, Kateřina and Lazarová, Bohumíra and Pol, Milan}, article_location = {Brno}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-6}, keywords = {inclusive education; student diversity; school leaders}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Diverzita žáků : téma pro vedení školy}, volume = {20}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1306730 AU - Hloušková, Lenka - Trnková, Kateřina - Lazarová, Bohumíra - Pol, Milan PY - 2015 TI - Diverzita žáků : téma pro vedení školy JF - Studia paedagogica VL - 20 IS - 2 SP - 105-126 EP - 105-126 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - inclusive education KW - student diversity KW - school leaders N2 - Školy jsou v současné době stále explicitněji vystavovány požadavku vzdělávat všechny žáky společně. Naplňování tohoto požadavku ale vyvolává řadu otázek a v tomto textu zaměříme pozornost na některé z těch, které souvisejí s heterogenitou žáků ve škole. Odpovědi na vybrané otázky reprezentují pohled úzkého vedení školy jako klíčového aktéra implementace politiky inkluzivního vzdělávání do života jednotlivých škol. Na datech z případové studie jedné základní školy, která se explicitně nehlásí ke konceptu inkluzivního vzdělávání, představíme, jak se úzké vedení školy staví k diverzitě žákovské populace dané spádovou oblastí a jaká témata z hlediska řízení a vedení školy vystupují do popředí, když se vedení školy dlouhodobě snaží prosazovat svůj proinkluzivní náhled na diverzitu žáků. ER -
HLOUŠKOVÁ, Lenka, Kateřina TRNKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ a Milan POL. Diverzita žáků : téma pro vedení školy. \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč.~20, č.~2, s.~105-126. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-6.
|