2015
Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school
TRNA, JosefZákladní údaje
Originální název
Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school
Název česky
Hands-on experimenty ve formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání
Autoři
TRNA, Josef
Vydání
Braga, Portugal, Hands-on Science. Brightening our Future. od s. 25-29, 5 s. 2015
Nakladatel
The Hands-on Science Network
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Portugalsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-989-8798-01-5
Klíčová slova česky
koncept; formování; hands-on experimenty; předškolní vzdělávání; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
concept; formation; hands-on experiments; pre-school; science education
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 21. 2. 2016 22:27, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
The study presents the design-based research results of the development of educational methods and tools containing hands-on experiments in playing and games appropriate for the formation of science concepts in pre-school. The formation of science concepts is an important educational objective for pre-school education in families and kindergartens.
Česky
Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu vývojových metod a nástrojů obsahujících hands-on experimenty v hrách vhodných pro formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání. Formování přírodovědných pojmů je významným vzdělávacím cílem předškolního vzdělávání v mateřských školách a rodinách.