D 2015

Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school

Název česky

Hands-on experimenty ve formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání

Autoři

TRNA, Josef

Vydání

Braga, Portugal, Hands-on Science. Brightening our Future. od s. 25-29, 5 s. 2015

Nakladatel

The Hands-on Science Network

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-989-8798-01-5

Klíčová slova česky

koncept; formování; hands-on experimenty; předškolní vzdělávání; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

concept; formation; hands-on experiments; pre-school; science education

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 21. 2. 2016 22:27, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

The study presents the design-based research results of the development of educational methods and tools containing hands-on experiments in playing and games appropriate for the formation of science concepts in pre-school. The formation of science concepts is an important educational objective for pre-school education in families and kindergartens.

Česky

Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu vývojových metod a nástrojů obsahujících hands-on experimenty v hrách vhodných pro formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání. Formování přírodovědných pojmů je významným vzdělávacím cílem předškolního vzdělávání v mateřských školách a rodinách.