TRNA, Josef. Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school. In M. F. P. C. M. Costa, J. B.V. Dorrío. Hands-on Science. Brightening our Future. Braga, Portugal: The Hands-on Science Network, 2015, s. 25-29. ISBN 978-989-8798-01-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hands-on experiments in the formation of science concepts in pre-school
Název česky Hands-on experimenty ve formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání
Autoři TRNA, Josef.
Vydání Braga, Portugal, Hands-on Science. Brightening our Future. od s. 25-29, 5 s. 2015.
Nakladatel The Hands-on Science Network
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-8798-01-5
Klíčová slova česky koncept; formování; hands-on experimenty; předškolní vzdělávání; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky concept; formation; hands-on experiments; pre-school; science education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 21. 2. 2016 22:27.
Anotace
The study presents the design-based research results of the development of educational methods and tools containing hands-on experiments in playing and games appropriate for the formation of science concepts in pre-school. The formation of science concepts is an important educational objective for pre-school education in families and kindergartens.
Anotace česky
Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu vývojových metod a nástrojů obsahujících hands-on experimenty v hrách vhodných pro formování přírodovědných pojmů v předškolním vzdělávání. Formování přírodovědných pojmů je významným vzdělávacím cílem předškolního vzdělávání v mateřských školách a rodinách.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 11:30