TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education. Online. In A. Alevriadou. Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015. Amsterdam, Nizozemí: Elsevier, 2015, s. 2339-2346. ISSN 1877-0428. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.264.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education
Název česky Formování přírodovědných pojmů v před-primárním přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Amsterdam, Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015, od s. 2339-2346, 8 s. 2015.
Nakladatel Elsevier
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00089091
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1877-0428
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.264
UT WoS 000380613100364
Klíčová slova česky edutainment; formování; předškolní přírodovědné vzdělávání; přírodovědné pojmy; jednoduché experimenty
Klíčová slova anglicky edutainment; formation; pre-school science education; science concepts; simple experiments
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 18:08.
Anotace
Some science concepts are formed at pre-school age as preconceptions. Simple experiments implemented into playing and games have an important role in the formation of science concepts. The study presents the design-based research results of the development of simple experiments implemented into playing and games, which can help to form concepts in pre-school science education.
Anotace česky
Některé přírodovědné pojmy se vytvářejí již v předškolním věku jako prekoncepce. Jednoduché experimenty v hrách hrají významnou roli ve formování přírodovědných pojmů. Studie uvádí výsledky design-based research ve vývoji vhodných jednoduchých experimentů implementovaných do dětských her, pomáhajících formování přírodovědných pojmů.
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 02:14