2015
Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education
Název česky
Formování přírodovědných pojmů v před-primárním přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Amsterdam, Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015, od s. 2339-2346, 8 s. 2015
Nakladatel
Elsevier
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00089091
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
UT WoS
000380613100364
Klíčová slova česky
edutainment; formování; předškolní přírodovědné vzdělávání; přírodovědné pojmy; jednoduché experimenty
Klíčová slova anglicky
edutainment; formation; pre-school science education; science concepts; simple experiments
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:08, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Some science concepts are formed at pre-school age as preconceptions. Simple experiments implemented into playing and games have an important role in the formation of science concepts. The study presents the design-based research results of the development of simple experiments implemented into playing and games, which can help to form concepts in pre-school science education.
Česky
Některé přírodovědné pojmy se vytvářejí již v předškolním věku jako prekoncepce. Jednoduché experimenty v hrách hrají významnou roli ve formování přírodovědných pojmů. Studie uvádí výsledky design-based research ve vývoji vhodných jednoduchých experimentů implementovaných do dětských her, pomáhajících formování přírodovědných pojmů.