D 2015

Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education

Název česky

Formování přírodovědných pojmů v před-primárním přírodovědném vzdělávání

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Amsterdam, Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015, od s. 2339-2346, 8 s. 2015

Nakladatel

Elsevier

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00089091

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

UT WoS

000380613100364

Klíčová slova česky

edutainment; formování; předškolní přírodovědné vzdělávání; přírodovědné pojmy; jednoduché experimenty

Klíčová slova anglicky

edutainment; formation; pre-school science education; science concepts; simple experiments

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:08, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Some science concepts are formed at pre-school age as preconceptions. Simple experiments implemented into playing and games have an important role in the formation of science concepts. The study presents the design-based research results of the development of simple experiments implemented into playing and games, which can help to form concepts in pre-school science education.

Česky

Některé přírodovědné pojmy se vytvářejí již v předškolním věku jako prekoncepce. Jednoduché experimenty v hrách hrají významnou roli ve formování přírodovědných pojmů. Studie uvádí výsledky design-based research ve vývoji vhodných jednoduchých experimentů implementovaných do dětských her, pomáhajících formování přírodovědných pojmů.