HORKÁ, Hana. Transformation of Content for Biophile Orientation of Education. In SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Transformation of Content for Biophile Orientation of Education
Název česky Transformace obsahu směrem k biofilní orientaci vzdělávání
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky žák; hodnocení; sebehodnocení; formy hodnocení; fakultní cvičný učitel
Klíčová slova anglicky pupil; evaluation; self-evaluation; forms of evaluation; faculty training teacher
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 22. 3. 2016 09:51.
Anotace
In the presented lecture was introduced the influence of a teacher’s beliefs with regard to biophile oriented education on psycho-didactic transformation of teaching and the mastery thereof from the onto-didactic perspective. On the basis of the content analysis a selection of the key themes, which show the wide range of educational content essential for clarifying the breach of culture and nature.
Anotace česky
V přednášce byl prezentován vliv učitelova pojetí biofilně orientované výuky na psychodidaktickou transformaci učiva i jeho zvládnutí z perspektivy ontodidaktické. Na základě obsahové analýzy klíčových témat byl doložen široký rozsah vzdělávacího obsahu podstatného k objasňování protikladu kultury a přírody.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUNázev: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 00:54