2015
Pupil Assessment in Inclusive Schools
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Pupil Assessment in Inclusive Schools
Název česky
Hodnocení žáků v inkluzivních školách
Autoři
Vydání
SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
primární vzdělávání; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; komplexní rozvíjející hodnocení
Klíčová slova anglicky
primary education; conditions of inclusive education, inclusive education, comprehensive devepoping evaluatiuon
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 1. 3. 2016 07:56, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
In the presentation I have present the results of research aimed at mapping approaches to the assessment of pupils in inclusive primary schools within the context of inclusive education principles. The study defines the characteristics of pupil assessment in an inclusive school.
Česky
V přednášce jsem prezentovala výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zmapovat pojetí hodnocení žáků na prvním stupni inkluzivních základní škol v kontextu principů inkluzivního vzdělávání a pokusit se definovat charakteristické znaky hodnocení žáků v inkluzivní škole v podobě komplexního rozvíjejícího hodnocení.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MU |
|