k 2015

Pupil Assessment in Inclusive Schools

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Pupil Assessment in Inclusive Schools

Název česky

Hodnocení žáků v inkluzivních školách

Vydání

SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

primární vzdělávání; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; komplexní rozvíjející hodnocení

Klíčová slova anglicky

primary education; conditions of inclusive education, inclusive education, comprehensive devepoping evaluatiuon

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 1. 3. 2016 07:56, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

In the presentation I have present the results of research aimed at mapping approaches to the assessment of pupils in inclusive primary schools within the context of inclusive education principles. The study defines the characteristics of pupil assessment in an inclusive school.

Česky

V přednášce jsem prezentovala výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zmapovat pojetí hodnocení žáků na prvním stupni inkluzivních základní škol v kontextu principů inkluzivního vzdělávání a pokusit se definovat charakteristické znaky hodnocení žáků v inkluzivní škole v podobě komplexního rozvíjejícího hodnocení.

Návaznosti

MUNI/A/1317/2014, interní kód MU
Název: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty